Tutaj dorastam

Tutaj dorastam 

Na początku tego działania uczniowie przypominają sobie miejsca na zewnątrz, w których lubią się bawić i spędzać czas lub które ostatnio odwiedzili. Uczniowie przedstawiają swój wybór za pomocą rysunków i wyjaśniają, jakie miejsce wskazali i dlaczego. Wybrane miejsca stają się punktem wyjścia do dyskusji o przestrzeniach, w których uczniowie dorastają i rozwijają się każdego dnia. Zorganizowana jest wystawa prac dzieci w szkołach partnerskich, jak i wirtualnie w przestrzeniach, w których uczniowie dorastają i rozwijają się każdego dnia. Zorganizowana jest wystawa prac dzieci w szkołach partnerskich, jak i wirtualnie w przestrzeni TwinSpace, w formie mapy myśli. Mapa myśli podzielona jest na strefy według sugestii uczniów (dom, przedszkole, ogrody i parki, miejsca kultury itp.). Mapa zawiera rysunki i opisy stworzone przez uczniów ze wszystkich krajów partnerskich. Przykładowe narzędzia: (https://www.spiderscribe.net/)

Komentarze